Bosön med svenska landslaget i thaiboxning!!!

Bosön för mig är en av de bästa platserna i Sverige, så optimalt för en thaiboxare på alla sätt! Vackra omgivningar, god mat, grym träning och härlig stämning i laget!
Nu har vi avverkat det sista av fyra hårda pass här. Det har varit mycket Sparring med fokus på clinch och armbågar, så sjukt roligt!!! Det har gått ganska bra tycker jag, trots att jag( och säkerligen flera andra) var slitna idag. Tänk om vi kunde ha det så här i veckor innan mästerskapen, så grymma vi hade blivit(tror jag). Men det ska bli skönt att åka hem till min man, Yager och min säng! Jösses vad jag ska sova gott inatt( har gjort det hela helgen oxå)!
Imorgon rekommenderades vila eller eventuell simning, ska nog ta mig några härliga vändor i bassängen, det kommer min kropp gilla efter den här helgen! Är öm lite överallt....men nöjd!
Tack alla härliga människor i vårat finfina landslag( saknar dock några) för en förträfflig helg!!!
//Jo-trött och lycklig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0