En riktig fighter!

Japp det blev jag kallad av terrängtränar-Thomas idag, en skön prick det där!!! Han frågade om jag inte skulle ta upp ridningen nu när det går så bra... Längtar faktiskt lite efter hästar och tävling!
Hoppa terräng är löjligt roligt och får mig på strålande humör!!!
Kanske en dag när jag är mätt på Thaiboxnings-tävlandet blir det häst, vem vet?!

Imorse började jag dagen med promenad i en kylig morgonluft, laddade med ALA, ALC, kalium, ursobol och aminosyror. Sprang intervaller på raksträckor, backe och trappor. 15x60s med 20s vila imellan. Kände mig stark och hade roligt. Tyvärr ballade min pulsklocka ut och därav vet jag inte min maxpuls :-(

Ikväll blir det fotarbete och explosivitetsövningar, det är sååå roligt!

Ha det fint allihopa
//Jo-lycklig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0