Mirakel

japp ett mirakel det hade behövts i mitt liv just nu!
vill bara bli frisk men min luftrörskatarr är inte så bra som Doktor Pontus ville......skit också....dessutom en begynnande öroninflammation, fick ännu lite mer mediciner för att bli bättre och sjukskriven en vecka till.......jag döööör av tristess, skulle hellre jobba, träna, leva litte lixom!
Jag får träna mentalt på inställning inför VM att jag kómmer vara underdog i ringen men göra det bästa av situationen-knock the f***ers out!!! ;-)
Jag ligger helt enkelt hemma och gottar till mina liggsår.....näää, men skämt åsido......tyvärr blir jag andfådd bara jag gör ngt, är lite kraftlös.....är det någon som känner till en mirakelkur tro???
 
Ordinationen är vila, och meducin! (tråkigt, men jag vet att jag ska lyssna på doktorn)
 
Är det någon som har några bra filmtips?
Eller peppmusik för träning/tävling? (ska passa på att lägga in lite inför VM)
 
För jag kan ju deklarera att JAG SKA BLI FRISK, JAG SKA ÅKA PÅ VM OCH FANIMEJ SKA JAG GÖRA MITT ALLRA BÄSTA FÖR ETT GULD!!! Jag är en fighter, jag ger aldrig upp!!!
 
Och sen ska jag tala om för er att jag tänker minsann vara frisk resten av detta året, sådetså!
Saknar mina arbetskamrater, nu är det ju ingen jag kan tjata hål i huvudet på under dagarna, Stefan den stackaren får stå ut med min meningslösa pladder :P
 
Nu ska jag vila lite....igen!
//Jo-kämpar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0