Fitnessfestival och final!

 
Jösses vad tiden rinner iväg, hinner inte riktigt med.....snart julafton!
 
Helgen bestod av fitnessfestivalen i Göteborg, stod i deras monter och hjälpte kunder, hade även en liten uppvisning av thaiboxning. På lördagen sparkade jag och Lina lite mits som Martin höll och söndagen sparkade jag mits med Malick.
Sprang på 3 gamla kompisar under mässan, galet roligt, en som jag inte sett sen jag var typ 15-16.
Kul att träffa hela MM sports-teamet, härliga glada människor!
 
Hann med att klämma in en "date" med mina vapendragare Niklegs och Hällerö, de tre musketörerna samlade at last! Vi pratade om gammalt och nytt, och som alltid lämnar jag dem på gott humör, vilket behövdes efter en liten familjedust!
 
Söndagsmorgonen hann jag med lite sparring med härliga Maddemuffinkakan (Madeleine Vall) det var alldeles för längesedan. Ett tag var vi duktiga på att ses varje vecka och slåss, men livet kommer lixom imellan ibland och vi har inte hunnit ses på ett tag. Det var iallafall uppfriskande och jag gick därifrån med ett blått öga och en blå skinka(Madde svepte mig, landade visst hårt :P) ack Madde och August-FMT som lånade ut sina lokaler till oss!
 
Det var lite tungt att köra hem från Göteborg på söndagseftermiddagen, snö och blåst gjorde att jag bara kunde hålla 70-80 på vägarna, tog mig tre timmar att köra hem, mycket skönt att landa hemma till sist!
 
Nästa helg 21-22 december är det SM-kval(för SM 2013) i Malmö, hade räknat med att få slåss lite men som jag förstår det är jag direktsidad till final i Falun 19 januari för att jag vann SM i år och vi är bara tre i min viktklass. Lite tråkigt att inte gå match men jag har gått elva matcher i år så jag har haft mycke ändå.
 
Ska iallfall dit och väga in på fredagen, sen måste jag åka och jobba........sjukt osugen!
Men på lördagen ska jag vara med, heja och titta på min viktklass, Therese Gunnarsson vs Susan Kariuki.
 
Har kört på med träningen eftersom jag trodde det skulle bli match så nu växlar jag ned litegranna över jul innan jag köttar på fullt igen, vill ju inte vara utsliten till finalen ;-) har inte blivit så mycket vila mellan matcherna då dem legat ganska tätt.
 
Igår passade jag på att ta en lång kvällsrunda med Yager på kvällen, sen bakade jag fröknäcke och Banola *mumma*!
 
//Jo-tiptop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0