fortsättning.....

Jag skulle skriva om hur bra dagen började, för det gjorde den.....men någonstans på vägen blev saker inte som jag ville....
Började med en solig morgonpromenad med goaste Yager, laddade inför morgonens pass med aminosyror (www.mmsports.se) och riskakor.
Det blev 9,3km på 49min, kan inte skryta med att jag är snabb men jag tar mig runt i tristess......löpning är verkligen inte min roligaste aktivitet på träningsschemat!
Åt en smaskig havregrynsgröt med blåbärsfluff till(gjort på mmsports kasein med blåbärssmak www.mmsports.se) och kokta ägg-frulle, mätt och glad!

När jag skulle ta mig till jobbet stod det först en sopbil och blockerade min bil.....fick vackert vänta till dem var färdiga, sen stressade jag iväg för att hinna tanka min mycket hungriga bil, väl där hade jag glömt min kod till bensinkortet, fick tanka en hundring på visa-kortet (mer fanns inte).

Det började regna lagom till jag masade in mig på jobbet, det gör absolut inget när man står i en bunker.

På lunchen hade jag sett fram emot min lax med stekta grönsaker och ägg......men nej jag fick kasta mig iväg i bilen och handla något att steka i eftersom jag smart nog glömt det hemma......kul....jag var bara lite bitter (avskyr när halva rasten går åt att sitta i bilen).
Men jag fick iallafall i mig min lunch och skrev ett blogginlägg om ditt och datt, tror ni inte sk**en försvann när jag skulle publicera det......ibland får jag panik på teknik!!!

Längtar till kvällens thai-träning!!!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0