Frisk!!!

Så här nöjd är Stefan när han vinner över mig i spel.....moget!!! Jag har äntligen återvänt till livet och träningen igen, 8 dagar senare.... Kan inte minnas när jag var så här dåligt sist, säkert flera år sen! Igår var första dagen jag tränade igen, lycklig som få. Idag har jag kört Stefans plyocross-pass, spänst och explosivitet, perfekt för thaiboxare. Kul och jobbigt som attans, men jag rekommenderar det verkligen!!! Är också tillbaka på bananen med mmsports kostschema (www.mmsports.se) känns väldigt skönt, hoppas verkligen det funkar i längden då jag får äta massor och jag älskar mat! Nu är det jobb till Halvnio ikväll sen hem och sova, det blir tidig löpning imån!!! //Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0