Nytt, nytt, nytt....

Jahopp, nu har jag bloggat på lite olika ställen under en ganska lång tid av mitt liv, dock om lite olika saker beroende på var i livet man befinner sig, men ändå, har hunnit med lunarstorm, nattstad, blogg (en gång innan faktiskt), nakmuay och shapemeup, och nu hittade jag tillbaka till blogg, kändes enklast så faktiskt!!!
Så skål för en ny blogg och ett nytt kostschema som jag fått av min grymma sponsor MM sports www.mmsports.se , bara kolla bilden här ovan på min härligt stora frukost. Kommer berätta mer om deras grymma kosttillskott(under mitt framtida bloggande) som jag använder vid olika tillfällen för olika saker!
Men kan med en gång tipsa om ett av deras PWO(preworkout) som heter Massbuilder, bodyscience. Jag får en härligt kittlande känsla i hela kroppen som gör att jag bara vill pressa ut energi ur alla porer nonstop!!!
 
Och för att komma till vad jag håller på med så är det alltså thaiboxning som är min stora drog i livet, jag älskar det från första stunden-MUAYTHAI FOR LIFE!!!
Men jag har inte alltid tävlat, mitt första år 2008 när jag började med thaiboxning, hade jag ett slags hat/kärlek till sporten för jag var livrädd för sparring, att få stryk.......men älskade den hårda träningen på alla sätt, jag sa att jag ALDRIG någonsin skulle gå en match.....men allt eftersom tiden gick tänkte jag att jag måste prova innan jag dör, eller innan jag uttalar mig iaf *haha* och så blev det dags för mig att gå match i mars 2009 och efter en vinst hade jag blodad tand, jag var fast, för det är så sjukt roligt, adrenalikickar är det allra bästa och jag vill aldrig sluta (känns det som nu). Kör även lite traditionell boxning vid sidan om för Armand Kranjc. Har hunnit med att plocka på mig 2 SM-guld, ett SM-silver, ett EM-silver, ett EM-guld, två NM-guld, sydsvensk mästare i boxning 2011 ett VM-brons och nu är jag på väg mot mitt andra VM med sikte på guld, har även hunnit med en del proffsmatcher i Thailand, England och Danmark med blandade resultat (2förluster, 5vinster).
KOmmer berätta mer om mig och min träning i kommande inlägg!
Ikväll är det grillfest hos Stefan och mig för att fira Stefans födelsedag (han fyllde i måndags).
 
Ha det underbart!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0