Sjukstuga!

Jahopp, så var det med träningssuget......sjuk som en gammal bäver. Precis varit hos läkaren och fått penicillin, voltaren och Alvedon-har en härlig halsinfektion med febertoppar, svettningar och frossa. Känner mig som ett utskitet päron, kan knappt svälja heller! Ligger i soffan på en svetthandduk, skiftar mellan 1-3 st täcken, försöker dricka vatten och tittar på tv mellan slumrandet. Just nu breaking dawn-love it!!! Tack till Hampus som kom och rastade Yager <3 Stefan har tyvärr lämnat mig för att åka till hällevik med Filippa och en kompis. Jag har sjukligt tråkigt och tycker mycket synd om mig själv! Längtar tills jag mår bättre och kan träna igen. Men bättre sjuk nu än mitt i vm-träningen! Ciao //Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0