utdraget.....


sakta men säkert går det åt rätt håll, idag är jag lite bättre, feberfri känns det som, men fortfarande tjock i halsen och tryck över öronen.
Igår tog jag mig ut ur huset för första gången sen i måndags(förutom mitt läkarbesök), kissade Yager och handlade nödvändig proviant!
Hade önskat jag kände mig helt bra idag, vill så gärna träna......men får låta bli tills halsen är bättre, känner mig inte hundra fräsch i kroppen heller, trött och efter jag varit ute igår-helt slut!
Låg och tittade på matcher och träning och drömde om framtiden.....längtar mycket till match nu!
Ska försöka ta mig ut med Yager en vända nu sen får jag nog vila igen, måste bli frisk!!!
Det jobbiga med att vara så sjuk som jag varit är att jag kom ifrån mitt nya kostschema från MM sports helt och hållet, har knappt kunnat äta alls, bara blivit lite varm nyponsoppa, kall glass för onda halsen, och youghurt för magen.....försöker sätta igång idag igen, men har fortfarande inte så stor aptit.

//Jo-kurerar mig


Kommentarer
Elina Nilsson

Krya på dig Johanna!!

Svar: Tack söta du!!!
Muaythaiforlife

2012-07-13 @ 13:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0