Back to life

Igår vaknade jag med snor i hela huvudet och kände mig tung *suck* Stefan tyckte det var bäst jag vilade....tråkigt, tråkigt, destruktivt....eller jag blir destruktiv när jag vilar för det är så tråkigt....
 
Men tog iallafall en härlig tända-ljus-frukost med färskpressad fruktjuice, apelsin och kiwi, löjligt gott(pressade 2 apelsiner och 4 kiwi) och mina hemmabakade fröknäcke  med kokt ägg och köttbullar, LYX!!!
 
Hade privatlektion med mina duktiga elever och sen blev det jobb.
Kände mig mycket bättre under dagen och åkte ner till träningen och köttade lite. Kändes underbart att träna igen, underbara, underbara thaiboxning =) Jag är på riktigt beroende av träning, speciellt thaiboxning!!
 
Lite tungt att andas när vi avslutade med 50 rundsparkar på varje ben (tack förkylning) men ändå, träning is tha shiet för att må bra i min värld!!
 
Avslutade kvällen med en smaskig smoothie på 1 port (ca 1 dl)vaniljkasein, 2dl vatten och 2 nävar frusna jordgubbar!
 
Sov oroligt inatt för att jag var rädd att vakna sjuk.....ehh...japp jag är lite knasig. Men gick iallfall upp vid sex och sprang mina löpintervaller som såg ut så här:
10min jogg
2st 60s raksträcka med 20s vila
2st branta backar, vila den tid det tar att jogga nerför
2st raka
2st korta backar
2st raka
2st branta backar
1st raksträcka
4st trappa(det var en kort trappa) 2 med korta steg & 2 med långa steg
medvarvning 7min
 
Allt tog ca 35-40min, kort och intensivt!
 
Sen var det dags att träffa bästaste Elin =) vi tog en frulle på Gästis med Emma och Maria, mysigt och gott!
Sen vandrade vi lite över en timme på åsen, Elin, jag och hundarna, underbara höstväder och gegg.....
 
Resten av dagen består av jobb och förhoppingsvis lite kärlek med mannen när jag kommer hem.
 
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0