Bastu och annat....

Japp, idag är stora bastudagen, lite kvar till matchvikt.....eftersom jag inte kan banta i thailand, går bara upp istället för ner :/
Det är som att maten med salt, socker och olja chockar min kropp plus allt vatten jag bälgar i mig gör att jag lägger på mig i vätska, det brukar ta en 3-4dagar för mig att bli av med det när jag kommer hem.
Plus att den hårda träningen gör att jag inte kan leva på lika lite mat som jag orkar hemma, blandning av deras långdragna och varma pass......här hemma funkar jag bra på explosiva kortare pass och mindre mat i magen!

Men jag får sällskap av Ampi i bastun en stund, vilken pärla, så någon håller koll på mig så jag inte tuppar av!

//Jo

Längtar till imorgon, Milano, invägning, strosande i staden, italiensk mat, förmodligen pasta!!

Annars är det busy schema idag som attans.
Började med privatlektion med Björn och Peter, promenad i regn, jobb, bastu, fläta hår hos bästa Malin, lämna Yager hos bästa Emma, packa, sova!!!

Snart är det dags.....FIGHT, FIGHT, FIGHT!!!

Återkommer med lite sköna svettdräktsbilder senare :P

//JO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0