Halleluljah

Igår gick det otroligt nog bra på mitsarna, äntligen lite flyt! Men sen i clinchen blev jag förnedrad och slängd som en pallevante över ringen.....hade dessutom träningsvärk från passet dan innan, men men jag överlevde detta oxå utan att gråta(fastän jag alltid vill det när det går dåligt).

På kvällen var jag å Sebastian iväg och käkade, handlade myggmedel och tittade på matcher på Bangla stadium, det var värt varenda krona vill jag lova *haha*

Väl hemma installerade jag myggmedlet i väggen och la mig för att sova, natten liknade tyvärr ganska mycket den förra, fast lite bättre men myggmedlet verkar inte funka, frustrerande.... Men började pilla med min ac lite och efter det kändes det mycket bättre och jag fick sova lite!

Morgonens pass började sjukligt tråkigt....det regnade lite, eller rättare sagt duggade några droppar så tränaren bestämde att vi skulle springa inne....tänk er hbgs gym fast mindre, dör sprang vi runt, runt i en timma, majgodd va tråkigt!
Efter det blev det 300 knän på säcken, 100 vänster sparkar och hundra högersparkar, tekniker med Num, roligt verkligen och det kändes bra! Avslut med 100 armhävningar och 100 situps.

Nu har jag sovit under ett parasoll på stranden en stund. Strax frukt och sen träning!

Bjuder på en bild på jordens godaste mandlar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0