slut på önskningar

Hur kan man inte önska sig dessa skor........men 3999.- är liiiite för mycket pengar för mig =(
Men man kan ju alltid drömma!
Önskar mig även ett par nya regnstövlar från rusta för 99:- (ser typ ut som hunterkopior).
Annars har jag nog önskat mig färdigt och födelsedagen är snart över.....kommer nog kasta in handduken efter solsidan ikväll, trött efter match, resa och lite mindre sömn än vanligt.
 
Har fått en jättefin breitlingklocka av min fina man, han är snäll han!
Haft Stefans familj på besök för lite middag och tårta och haft trevligt.
Tack för alla grattis till både guld och födelsedag, känns fint att ha så många vänner som tänker på mig <3
 
Imorgon börjar träningen imån, 5,00 =) Rise and shine!
 
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0