Bättre

Nästan alltid innan match, ca 2 veckor innan har jag ett eller flera "skitpass" allting känns bajs och jag vill mest gråta.....antar det har med nervositet att göra. Jag är i princip aldrig särskild nervös men jag antar att detta är en typ av Nervositet.....
Iallafall kändes morgonpasset inte särskilt bra.... Jag som älskar träningen hade bara ångest och ville gå hem....

Tog det lugnt under dagen, läste lite under parasoll i två timmar, det var sjukt varmt idag. Sen gick jag hem och vilade i mitt svala rum och åt Kiwi, nötter och youghurt *omnomnom*

Bestämde mig för att eftermiddagen skulle bli ett bra pass, löpning 7km i stekande sol varav tre kilometer uppför.....svettigt men gött! På missarna gick det om möjligt ännu sämre, ville typ grina hela tiden, fast jag höll mig!

Men sen när det var clinchdags lossnade det lite för mig och allt kändes bättre :-) äntligen!!!

Ny ska jag ut och äta med Sebastian för att fira gårdagens vinst!

//Jo-getting there



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0