En helt vanlig dag i Salaya!

Imorse blev det löpning, skulle kört intervaller men fick sjuka krampattacker så fort jag försökte öka tempot så det blev jogga/gå :( 5km sen tillbaka till gymmet för skugga, 5*5mits med son, 4*5 säck, 300 knän, 100 teeps, 10 pullups och 10 armhävningar*3, 100situps.
Son har tittat lite på Silvia nu för att veta vad vi ska träna på, engagerad, därför jag gillar honom!

Under dagen var jag och Janet vid Polen en stund, smaskade i mig jordgubbar, banan och youghurt som midday-snack *yummie*

Eftermiddagen bestod av Sparring 4*5min med thaigossarna som var instruerade att leka miss Notte, jag ville kräkas efteråt och lite under tiden.....dessa härliga duktiga thaigossar!! Efter det blev det 4*5min MITs och 100 situps, bara 90 min men jobbigt ändå!

Nu på kvällen har vi varit på oljemassage och strosat lite på huvudgatan. Living the life!

Natti
//Jo



Kommentarer
Martin

Fortsätter du så hårt med träningen kanske du slår mig i ringen en vacker dag JO!

Sjuk fokus på jordgubbarna förresten, köpt systemkameran på jobb?

Svar: Haha kul!!!
Muaythaiforlife

2012-10-18 @ 20:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0