Gott och ont

Åååå PMS-ig dag.....hade ett sjukt dåligt morgonpass, ville helst gråta....men nej, jag gjorde inte det! Hade inte min vanliga mitshållare Son idag(han var ute och jagade thaipojkarna i löparspåret) utan istället Bao och allt kändes hopplöst fel, berodde säkert på mig,.... Löpintervallerna gick bra iaf, det blev 16st idag!

Under dagen blev det poolhäng med jordgubbar och banan-omnomnom!
Sen en liten nap innan träningen.

Eftermiddagspasset bestod av det vanliga mitsar, knä, teeps och lite förnedring i clinchen av en 40--kilos fighter som kastade runt mig i ringen.....fick svälja hårt ganska många gånger för att inte grina(sjukt bölig idag)
Och jag tog mig igenom *phieew*

Kvällen avnjöts med en oljemassage och bio-loopers!

Nannanudde/genast.nu

//Jo

Ps. Jag saknar min fina man <3, Yager, mjuka mular(framförallt snuselusan) och att baka!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0