Härlig måndag!

alltid lika kul när man skriver ett inlägg som försvinner i cyberrymden..... *suck* Söndagen bestod av yagertrask, jobb, hämta cykel och cykla hem den, promenad med Yager och äntligen lite egentid med ansiktsmask, epilering, plock och annat, la mig halvtio och kände mig som en nyponros!! Idag började jag morgonen med en hundpromenad, packade ner dagens alla nödvändigheter och begav mig till crossfitgymmet. Underbart svettigt start på morgonen med ett glatt gäng, kände mig lite lätt kräkfärdig under passet : ) Åkte direkt till jobbet och mumsade i mig min favoritfrulle; turkisk youghurt, 1/2banan, kokoschips och en näve blandade nötter -MUMMA!!! Har haft lite dålig kosthållning här under 2 veckor så nu ser jag fram emot att återgå till normala matvanor. Därav en härlig tacosallad till lunch. Efter jobbet är det dags för pass nummer två, trappintervaller i Pålsjö skog med coach Ante, ett av favoritpassen faktiskt, så himla roligt och jobbigt! Ikväll ska jag ha en lyxig måndagsdate med min man, ingen tv, ingen mobil och ingen dator!!! (hur ska han klara detta :P) ska bjuda på lite middag och bara mysa. //Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0