Ont

Usch ligger på mitt hotellrum och vrider mig. Magkatarr.... Inga tabletter med mig, haft hela natten, inte kunnat träna.....ååååå jag blir så trött! Tror det blev mat alldeles för sent igår så jag var överhungrig och överåt när det väl var dags. Vandrade i 80min innan jag ens hittade restaurangen.....var bara lite irriterad när jag väl kom fram och hittade Ellinor. Trevligt att träffa tjejerna iaf. Ligger nu i sängen hoprullad som en boll och krampar....snälla låt bara denna dag vara över! Efter önskemål Så lägger jag till grejer på önskelistan: *nike free
*hårfärgning hos Angie (efter sol/flätor/svett i Thailand)
*ekologisk honung
*förvaringsburkar till köket
*alla sorters frön och nötter *blomvas Säger till om jag kommer på något mer :-) //Jo-in pain


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0