Paddan

Måndag: Jag tror jag åt något dumt på khaosan road igår.....Damn it!

Varit vaken mer eller mindre halva natten och kräkits och bajsat, känner mig helt matt..... Fortfarande lite kramper i magen men lite bättre nu....

Janet var tvungen att åka hem inatt, hennes pappa hade blivit dålig :-( blir tomt utan henne!
Men snart Phuket och dit kommer Ellinor :-)

Tisdag: ahhh tillbax till träningen, började kl sex med mina intervaller, 14*60s med 20s vila imellan, första gången min mage kändes ok(åt en banan vid fem för att vara på den säkra sidan) sen blev det skugga, mitsar och mage, lite Easy idag eftersom jag kräktes igår, färdig till åtta! Imån blir det Sparring och clinch.....å nu ska jag inte tänka mer på det för då får jag bara ångest...(lite konstig är jag nog)

Snart är det frukost och sen dags för thaifights :-) ska bli sjukt kul, fighters som buakaw, kubelin, hyminän( hur det nu stavas) och flera andra, Awesome!

Puss

//Jo



//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0