Regn och träning...

Skulle springa intervaller efter jobbet men det fullkomligt pissar regn från skyn, helt galet åt alla håll och kanter......någon måtta får det väl ändå vara?! Fast lite träningsångest får jag ändå.....fast jag körde ett fint crossfitpass i morse.....typiskt mig och mitt konstiga förhållande till träningen.....får ta mig hem och klä mig i hela regnoutfiten med sydväst och stövlar och ta en promenad med den lilla odågan Yager iaf!

Igår morse vaknade jag till spöregn.....(jag blir lite omotiverad av det) men tog mig i kragen och sprang mina löpintervaller i skogen, under träden blir man inte lika dyngsur. Det blev raktsträckor, backintervaller, och en trappa varierande- 12st sammanlagt. Rastade min hund lagom till uppehållet och hade sen en härlig ridtur i lite varmare(!) väder, lycka är mjuka mular, pussade Snusan och Centagent säkert sjuhundranittiofem gånger innan jag åkte hem!

På kvällen blev det thaiboxning med Aneek, lite tekniker och skojsparring, gick helt ok.

Idag gjorde jag smaskigaste lunchen på länge, lax i ugnen med en röra ovanpå gjord av: laktosfri creme fraiche, parmesan och persilade, 40min på 150grader, serverades med en sallad på avocado, majs, tomat, gurka, isbergssallad och lök. Omnomnom vad gott det var, längtar redan till morgondagens lunchlåda!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0