Sköna söndag

Vaknade halvnio(sovmorgon för mig)och tog en härlig promenad med Yager!

Åkte och tränade crossfit och vann dagens tävling ihop med Anna(267st burpees) ;-)

Åkte till Väla med min fina man och shoppade present till pappan och tittade på lite träningskläder!

Bakade kokosbollar och kanelbullar så Stefan har ett stash när jag e borta ;-)

Fikade med älsklingen (en kopp te och en kokosboll) innan jag hade privatlektion med en av mina duktiga elever.

Stefan hjälpte mig med ett boxningspass, det gick riktigt bra tycker jag :D happy as hell.

Kvällspromenad med Yager, nybakad bulle och mjölk lagom till solsidan!

Nu blir det natti.
// Jo



Kommentarer
Johanna Sundberg

mmm gott!!!! en sånn där kokosbolle hade suttit fin fint!

2012-10-10 @ 13:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0