K.O

I lördags var det machdags mot nya Zeeland. Fortfarande lite ont i halsen när jag vaknade, ignorerade fett, tog mig berocca, resorb, slemlösande och Alvedon efter invägning!
Hade en fin frukost, vila och uppladd inför matchen, kände mig i fin form på uppvärmningen. Trettio sekunder in i rond ett satte jag två vänster knän i kroppen sen var det byebye nya Zeeland!!!
Hade förberett mig på fyra ronder krig mot tjejen så blev lite chockad men Fatta hur gött det var :-) tyvärr fick tjejen åka till sjukhus. Men vi träffade henne igår och allt var bra, som hon sa "talk about massive knee"!

Igår va första dagen jag inte hade ont i halsen och mitt öronlock hade försvunnit, halleluljah!!!
Körde ett riktigt bra träningspass inför Ryssland-fighten, längtar efter att krossa!!!
Spenderade resten av dagen på arenan för att coacha Viet och heja på resten av laget.

Idag är det dags för Ryssland, jag längtar, ska bli så kul, det är mitt guld i år och inget ska stoppa mig!!!

Vi hörs snart
// Jo



Kommentarer
smacke

Gött att läsa... så gå nu ut å krossa ryssen.. :)

Svar: jeffla ryss.......
Muaythaiforlife

2012-09-10 @ 11:32:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0