'Till i collapse

Det blev sent igår, kunde inte sova, huvudet surrade. vaknade tidigt efter orolig sömn, grät en skvätt till( jag är en fjolla)gick ner och åt frukost med dagens fighters och kunde sen sova lite.
Efter att ha flätat Maddes fighter-frippa gav jag mig iväg på en löptur. Det var skönt i solen, pumpade bra musik i öronen och bara sprang i 42 min, rensa huvudet så gott det går- underbart!

Nu har jag och Stefan precis belönat oss med lite Mcdonken, helt ok. Snart bär det av till arenan för att heja på Sveriges grymma landslag, redan 15 medaljer :-)

Och dagens bästa nyhet, idag kommer mina päron hit-kärlek! <3

//Jo

Dagens låt: 'till i -eminem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0