Bakorgie!!!

Igår var jag ledig och sjuk :/ spenderade dagen med att baka och prova nya recept.
Det blev proteinkärleksmums, proteinchokladmousse, proteinäppelkaka, proteinlingonlimpa och en vanlig kladdkaka!

Chokladmoussen var riktigt fin:
Vispa 1äggvita hårt, blanda ner 1/2dl kesella, 2tsk kakao, 1msk jordnötssmör, 1/2 mosad banan och ev 1tsk honung.

Och lingonbrödet är alltid gott!

Idag blev det en halvdag jobb, fick gå hem eftersom det var lugnt och jag är tyvärr sämre idag :-/
Fick i allafall i mig smaskig lunch(bilden)
Keso, kesella, youghurt, hallon, kokos å banan ❤

Nu ska jag vila!
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0