Roliga nyheter!!!

På måndag börjar jag min utbildning till kostrådgivare och pt! Gå in och titta på www.dstrademark.se för massa bra utbildningar!
Det ska bli så sjukt roligt och jag längtar som attans.
Under semestern har jag förberett mig lite med att läsa kursmaterial.

Den 16:e mars ska jag göra min proffsboxningsdebut på Armands gala i Kristianstad, kom och titta!

Livet känns väldigt roligt just nu :-)

Tyvärr vaknade jag med en pingisboll i halsen i morse. Bestämde mig för ännu en dags vila *suck*, fjäde dagen i rad, jag har abstinens. Hoppas jag mår bättre imån!

Hämtar min älskade hund idag och promenerat i kylan. Det är faktiskt skönt att vara hemma, jag gillar krispig kyla!
Fast semestern har varit underbar på alla sätt, mat, dricka, sol, bad och träning!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0