Step up

Imorse var jag på ett step up pass. Lite otippat, men här på hotellet har dom träningspass 6dagar i veckan med sats-instruktörer!
När jag bodde i Göteborg för 5 år sen tränade jag massor av step, det var ett av favoritpassen, speciellt med Cattis!
Det gick iallafall fint och jag hade roligt.

Efteråt njöt jag av sunwings enorma frukostbuffe, det blev rågbröd med kokt ägg och ost/skinka, vatten och ananas.

Spenderat dagen vid Polen och på stranden.

På eftermiddagen traskade vi över till grannen som är ett thaigym vi fått tips om. Svettades så löjligt mycket, det bara sprutade ur mig ;-)

Imån är det yoga som start på dagen!
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0