Sjukgymnastik och Thailand!

Kom iväg på min löptur igår kväll, en halvtimme i hyfsat tempo, allt kändes fint som attans!
Avslutade med att mumsa i mig köttfärssås och spaghetti (säger det i den ordningen för jag äter köttfärssås med lite pasta till).
 
Hade planerat idag att gå upp och köra ett träningspass, men jag vaknade och kände ett behov av att ta det lugnt, så jag hade mysfrukost med tända ljus i soffan, youghurt, musli, smörgås och varm oboy, vilken lyxmorgon, allt medans regnet smattrade utanför.
Efter den lugna starten tog jag och Yager en promenad i regnet, hade det alldeles jättemysigt, inte en kotte ute i busvädret!
 
Kom hem och lagade lunchlåda för dagens jobb innnan jag åkte till sjukgymnasten med Stefan.
Fick lite olika bål/axelövningar som hemläxa i thailand. Överlag så behöver jag bättre bålstyrka/stabilitet.
 
Snart är det dags för thailand, längtar efter sol och värme, men även träning!
Det blir såklart lite semester men även träning, är ruskigt sugen på att gå match därnere men jag vet inte riktigt hur det blir än. Ill let you know =)
 
Jag har ju lite svårt för att vila helt längre stunder, mår illa redan nu av att jag inte tränade imorse....fastän att jag borde passa på att njuta lite av lugnet den här veckan.....ska nog springa ikväll, känns bättre att göra lite. Så sjukt sugen på att köra hårt nu!
 
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0