Sportsnack!

 
Hur känns det såhär efter match då? Oförskämt bra skulle man kunna säga, bara lite ont i höger benet där jag träffade en block, och ett blåmärke på höften från Susanns sparkar, men ärligt talat måste det ha gjort mer ont på henne?!
Var med på Antes löpträninig och joggade en runda för att få lite genomflöde i benen, kändes alldeles perfekt!
 
På kvällen  var det måndagsklubben, min tur att laga mat, det blev kyckling, klyftpotatis, pepparsås och underbar marängswiss till efterrätt =) Stefan och Filippa var oxå med för en gångs skull och vi hade jättemysigt.
 
Avslutade kvällen med att titta på min match från Italien som äntligen kommit, slagsmål på hög nivå ;-)
 
Idag hade jag planerat att hinna massor av grejor eftersom jag började ett, men ett läkarbesök drog ut på tiden något så jag fick skynda till jobb och kasta i mig donken på vägen......usch och bläää, jag gillar nogh inte sådant längre. Samma häromdagen köpte jag vaniljyoughurt och tänkte mmmm, gott ska det blir, men nej, way toooo sweet!
 
Ikväll ska jag försöka jogga lite igen, längtar redan efter träning, så enormt sugen och taggad just nu!!
 
Just det, igår var jag med på Sportsnacket på HD, kolla in: http://hd.se/24hd/?clip=1241353#category=658&date=2013-01&clip=1241353&startTime=0m0s
 
//Jo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0