Matchdag numero två

Japp då är vi inne på tävlingsdag nummer två och match nr två för mig!
Jag går nästsista matchen idag så det blir en lugn förmiddag på hotellrummet, äta, dricka och vila upp sig. Är grymt sugen på att gå in och köra hårt idag efter gårdagens segstartade match som jag absolu inte är nöjd med, men....nog om det , jag är vidare och nu jävlar ska dem få smaka!!!
 
Igår hamnade jag i dopingkoll direkt efter matchen, skulle kissa.......försök kissa efter match.....tog mig två timmar och 3,5liter vatten innan jag hade klämt ut mig allt dem vile ha :P
Detta resulteráde i att vågen stod på 54 när jag kollade, men fick ingen panik, när vi väl var tebax från arenan hade den trippat ner till 53 och efter att ha cyklat ut slagg ur benen och badat en vända stod den på 52,2, sov kort men gott (efter lite strul med kommande matcher) och vaknade på 51,8kg, det var envisa 0,8kg som tog 1,5 timme i bad/svettdräkt att bli av med men skam den som ger sig! Känner mig ändå pigg och fräsch och har inga skador.
 
Bring it on!!!
//Jo
 
Ta en titt på dessa fina inlägg/artiklar om mig, tack för stödet alla fantastiska!!!
 
http://hd.se/sport/2013/07/24/rydberg-tavlar-i-dag/
 
http://www.mrringside.se/2013/07/24/dromstart-for-johanna-rydberg-pa-em/
http://www.mrringside.se/2013/07/25/johanna-rydberg-om-det-svara-dopingtestet-hallde-i-mig-35-liter-vatten/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0