Kvalitetstid

Med en mycket god vän, en av mina bästa! Vår historia började på McDonalds Mölndal i början av 2000-talet. En blond kortklippt bandyspelare tog sig sakta men säkert innanför mitt hjärtas dörrar.....vi flyttade ihop med Paulis på brynolfsgatan och tyckte nog inte alltid samma om livet och lägenheten, men vänner för livet blev vi, hoppas jag iaf! Har inte tänkt släppa taget iaf ;-)
Igår kom Mika och hennes flickvän Susanne på besök i hbg. Det blev lite thaiboxning och grillkväll!
Idag har vi njutit av solen, först med tager på morgontrask, sen på våran altan i solstolar. Susanne fortsatte till en vän och Mika och jag cyklade ner till havet för ett dopp.... Det var för kallt så vi låg och snusade en stund i sanden istället!
På eftermiddagen fortsatte vi till stallet där jag red fina Snusan i manegen(pga regn) och sen Molle i skogen med Mika som sällskap på cykel. Hem och åt snaskig middag innan Mika åkte, tack min fina vän för kvalitetstid ❤

Nu ska jag tipsa om sjukaste matchen på länge, ni måste kolla!!!
Bradley vs provodnikov

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0