Nya mål!

Nu är 3veckors slit slut..... Det har varit fantastiskt roligt, lärorikt, inspirerande, jobbigt(intensivkurs är ordet), men jag hade inte velat ha det på något annat sätt. Har mött fantastiska människor, både lärare och elever, så tack DS Trademark för en mycket bra utbildning!!!

Nu är jag alltså klar med utbildning till personlig tränare och kostrådgivare, väntar bara på besked om tentorna.....går som på nålar fram tills dess, håll tummar, tassar och tår för mig ;-)
Så nu vet ni alltså vem ni ska kontakta för en hälsosam livsstil!

Dagen sista prov var färdigt redan vid tre. Jag firade med en kopp te och min familj, sen en iskall härlig promenad med en god vän, på det lite mat och snack.

Imorgon ska jag börja jobba mot nya mål och träna, det har jag saknat denna veckan när jag haft näsan i böckerna!
Men i onsdags var vi med på CrossFit Sabina och jag, idag körde vi ett eget.
Uppvärmning 1000m rodd, lite flexibilitetsövningar sen 5 marklyft på 40kg, 15 Situps med ballthrow, 10 chins, 20 kettlebellswings på 8kg allt 6 varv, sjukt kul och gött pump i underarmarna, avslutade med löpning på bandet 10min, awesome!

Natti alla fina PT-vänner
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0