PMA, icke att förväxla med PMS

PMA-positive mental attitude, det lär vi oss bland annat på denna finfina pt-kurs och just den här morgonen kämpar jag med det. Gick upp tidigt för att hinna träna, började koka ägg som inte ens blev i närheten av färdiga när jag skulle gå. Sen lyckades jag hoppa på fel buss och upptäckte det när jag typ åkt i en halvtimme, hoppade av och hade ingen aning om var jag var, fick iaf tag på en taxi och kom till skolan tio över nio. Hittade en macka och ett äpple som fick duga som frukost! Träning hanns inte med, surt då jag hade behövt eftermiddag till plugg, nu måste jag även klämma in träning i eftermiddag!

Idag har vi börjat med stretching, i love IT, som den stela thaiboxaren jag är, bra med tips och information!

Igår var det boxning i Höllviken, jag kände mig allt annat än motiverad men det blev ett strålande pass med 9 ronder match-Sparring i ring, tack tjejer!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0