Det här med uppladdning.....

Verkar inte gå så bra för mig, nu har jag varit sjuk i över en vecka och har bara tre dagar kvar till match.....det kan iofs bero på att jag tränade hela förra veckan.....men nu blir det vila till matchen så jag är frisk då!!!
 
När jag är sjuk och inte får träna ägnar jag mig åt bakning, ska rekommendera två finfina recept från favoritbloggarna: http://www.ptfia.se/lordagsgodis/glutenfria-karleksmums/  detta är mina nya favoriter, så sjukt mumsiga, rekommenderar verklgen dessa starkt och http://liveitloveit.shapemeup.se/2013/10/07/gula-froiga-bovetefrallor/ dessa ska jag prova att göra utan gurkmeja och ingefära nästa gång, inter riktigt min grej!!!
 
i helgen var jag på Northern spirits girl camp only, på crossfit Helsingborg, det var grymt inspirerande och lärorikt och fullt med starka grymma tjejer!!!,
vi övade på Handstandpushup, backsquat, frontsquat, pullups, muscleups, toes to bar, Clean och snatch!
hemma igen med massa ny inspiration och lärdomar.
imorgon blir det löptekniksutbildning i Gbg med ds trademark!
 
nu ska jag baka lite mer spännande mjölfria bröd, återkommer med recept och resultat!
 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0