Sista dagen i Thailand....



Jaha, sista dagen i Thailand spenderas i Bangkok dit vi kom igår kväll. Elin lämnade oss igår och åkte vidare hemåt!

Just nu ligger vi vid poolen och lapar sol, sista timmarna på några månader framåt.... Eftermiddagen ska vi spendera med lite sista shopping och möta upp ett par mexare som vi träffade på Kiatphontip, det blir middag och häng, imorgon bitti går avresan mot Sverige igen.

Som vanligt är det blandade känslor, längtar såklart efter min familj, Stefan, Filippa och Yager samtidigt som det är fantastiskt att kunna kombinera träning och sol här i Thailand!

Tyvärr har denna resa blivit allt annat än vad jag hade tänkt mig, inte lika mycket träning som planerar pga av sjukdom, hade tänkt gå match men sjukdom satte stopp för det med, inte så mycket strand pga av regn...... Ja det kanske låter gnälligt, men trots det har resan varit bra tack vare mitt trevliga resesällskap Elin och Ampi <3 har inte längtat hem som sist jag var här själv!

Men det skabli skönt att komma hem och komma in i sina rutiner med min träning, krispiga morgonintervaller i Brunnsparken, glada klienter, härliga promenader, och kärlek!!!

Igår körde jag mitt sista pass på Singpatong, äntligen var Num där, han är grym!!! Tyvärr har han vart bortrest och coachat störredelen av vecka , men jag har kört mitsar med Mad och det har gått kanon det med, men Num förklarar bra med massa teknik och det är Lixom kryddan på allt :-)
Men det blir nog ingen mer tur till singpatong i november, galet mycket falanger som tränade och gymmet var överfullt, blir kanske februari istället, men vi får väl se.

Vi ses därhemma!!!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0