Final för Alex!!!


 
Ryssland bjöd på en fin dag i söndags, vi hade sol och begav oss ut på staden, st petersburgs motsvarighet till avenyn typ, nevskyprospekt( eller hur det nu stavas).
Jag fick en skitsnygg jacka från zara av min fina man, köpte ett par byxor, vantar och mössa( eftersom vantar å mössa försvann på arenan :-( i lördags)
Vi tog en kaffe på ett mysigt fik och jag tyckte det var skönt att bara vara jag!

Igår var en lite seg dag med väntan inför Alex match eftersom det inte började förrän sex, var ute å promenerade lite, tränade lite boxning å slappade mest.
Väl på arenan var jag filmare, ensam hejaklack ( mitt bland alla ryssar) och sportkommentator ( åt Alex tjej Lina vi fb), jag skrek som en galning och var helt hes efteråt, Alex gjorde en riktig kämparmatch och stod som segrare, vilken grej, bara finalen kvar!!!

Vinnareufori och nattsömn!

Tack vare mörkläggningsgardinerna känns det som vi skulle kunna dova hela dagarna här....livsfarligt!!! Vaknade kvart i tio å fick skynda ner till frukosten.
Nu har vi precis rastat Alex ;-) och jag shoppade en väska, min lycka i Ryssland när jag inte får slåss!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0