Skiiiiiit!!!



Ett stort tack till alla som skickat lyckönskningar innan och kärlek efter match!

Jag är såklart sjukt besviken, arg och ledsen och jag kommer tillåta mig själv att vara det idag oxå.....imån börjar det med nya tag inför min debut i proffsboxning!

Jag är fortfarande fruktansvärt otaggad och inte sugen på att prata med någon, vil helst bara ligga under ett täcke och gråta, tycka synd om mig själv efter min 5:e förlust mot Fatima.....och trots en insats som jag är missnöjd med blev det en jämn match med 29-28..... Jag avskyr att snubbla på mållinjen....men Fatima drog det längre strået och gjorde en bättre match!

Är sur för allting..... Besviken på mig själv och irriterad över att åka hela vägen Ryssland för att möta Norge, sur för att torska första matchen, vill bara åka hem, mitt första mästerskap utan medalj..... Och dessutom ett av mina största mål......som bara inträffar vart 4:e år, mitt krigarhjärta är trasigt!

Idag ska jag slicka mina sår med shopping med bästa sällskapet, nr perfect, kalven å stiffe!!!

/Jo


Kommentarer
NinaKatarina

Bryt ihop och kom igen.
Kärlek till ditt krigar <3

Svar: Tack Nina ❤
Muaythaiforlife

2013-10-20 @ 10:59:52
NinaKatarina

Kärlek till ditt krigarhjärta <3

2013-10-20 @ 11:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0