Till minne

Idag mådde jag äntligen tillräckligt bra för att träna.....det är lustigt det där hur sugen och motiverad man är att träna när man inte kan/får :-) så dagens första pass kändes helt fantastiskt, jag körde tio st backintervaller och avslutade med 6 ronder säck! Awesome!!!

Idag har jag hängt med Filippa som har höstlov, vi har promenerat, lagat pannbiffar och varit inne på mitt nya jobbhak Functional fitness http://www.fnf4life.com/
Och för alla som undrar så kommer jag inte byta klubb, jag förblir på Helsingborgs muaythai där jag trivs jättebra och har outstanding backup på alla sätt!!! På fnf kommer jag arbeta som personlig tränare, kostrådgivare och massör, och eventuellt lägga några av mina egna pass där.

Ikväll körde jag boxning med coach Ante, det gick jättebra och jag är glad och nöjd, sjuste känsla lixom, tack Ante!!!

Idag är det 15år sen mina fina vänner gick bort, och idag tänder jag ett ljus till minne av dem, kan inte fatta att det har gått så lång tid, ibland känns det som igår vi pratade och skrattade!
Fina Sofia och Tor, ni finns i mitt hjärta❤

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0