Vilodag

Söndag-vilodag, det betyder att jag tänker göra så lite som möjligt! Som elitidrottare är det viktigt att vila vid alla tillfällen som ges för att återhämta sig, och även när man tränar vanligt är det bra att njuta av vilodagar, ingen stress.
Jag började med en sovmorgon till halvnio(!) kors i taket, sen flyttade jag till soffan med american idol i bakgrunden läste jag favoritbloggarna på shapemeup, Åse Falkman och Ptfia med en kopp te till!
Sen tog jag en underbar promenad i höstsolen med Yager <3
Väl hemma igen klippte jag fisens klor och återgick till soffhäng!
Mannen drog iväg på ärenden och jag blev rastlös så jag satte igång en tvätt, tvättade lister i trappan, och torkade ur och rensade kylskåpet!
Nu är mannen tillbaka och vi tittade på en snabb cottomatch och fikade. Nu hoppas jag på lite söndagshångel ;-)

Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0