Egentid!

20130530_051834
Jag älskar att gå upp före alla andra på lördagsmorgonen, gå ut med Yager i lugn och ro i morgonsolen, njuta av en frukost i soffan för mig själv, under tystnad, det är kvalitetstid för mig!!
 
Idag åt jag min favoritgröt:
Blanda ihop 1dl rågflingor med 20g jordnötssmör och 1.5dl vatten, ställ i micron 1 minut, rör om och micra ytterligare 1 minut.
 
Under tiden blandar jag 1/2skopa whey 100 jordgubb med lite, lite vatten så det blir som en kräm, när gröten är färdig häller jag på proteinet, 2dl lättmjölk och 40g hallon-MUMMA!!!
 
Idag står sparring på schemat, lite jobbmöten och slapptime!!
Inatt kl 4 går vi upp för att titta på Mayweather vs. Canelo, som jag längtar!!!
 
 
ha en riktigt fin dag!!!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0