Stockholm och påsk

Det har varit dåligt med blogginlägg från mig, jag skyller på att jag haft galet mycket att göra och som alltid sista tiden innan match är det stort fokus på träning och mindre fokus på annat!

Förra helgen åkte Sabina och jag till Stockholm för att slåss å hänga!
Bodde såklart hos bästa Fia å Mackan-tack för allt, ni är guld ❤

Fredagen bestod av morgonpass med Fia-mits i 190, sen med Lex i lite lugnare tempo men allt ska vara hårt, hårt!!!
Hem, lunchade, chillade och sen tillbaks för clinchpass med Lex, Madde Vall hängde oxå på!

Vaknade med en ganska stel nacke på lördagen ;-) sparring på schemat med Fia, Madde, Bea Malecki, Lillfia och Sabbe.
Full rulle och roligt!

Dagen var lugn och kvällen spenderades på lilys burger.
Tyvärr blev jag sjuk och fick feber under kvällen.
Därav missade jag söndagens sparring och Madde kände sig inte heller kry så Sabbe, Fia och Jenny krigsman fick slåss själva på söndagen!
Tack alla fina fighters för en bra helg!!!


Nu är det påsk och jag har fått en grym presenten jag ska berätta om senare.

Nu ska jag träna dagens andra pass :-)

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0