Å hej vad det går.....



Idag sov vi länge här hemma efter att ha spenderat kvällen på Sabinas 30-års fest, mycket trevlig kväll!

Filippa hade övernattat hos en kompis å kom hem vid halvtolv så vi kunde åka och träna. Körde ett hemmasnickrat crosspass på Fnf. Värmde upp med5min rodd, lite hjulningar, huvudstående och handstående mot vägg sen körde vi igång wod:en som bestod av: typ en situps gå upp på händerna Mot vägg*5, löpbanan, Filippa knuffa släden halva vägen sem knuffade jag halva med henne på, spurt på löpbanan, 10 situps med klapp, 10 burpees, vi körde 6 varv och var både svettiga å trötta efter. Jag avslutade med en fem-minuters tabathaintervall på combocykeln, 20 kör, 10s vila, sen hade vi vart igång i en timma å drog hem! 
 
Hemma drog jag igång med julbaket, lussekatter, saffransbullar med mandelmassa, mjuk pepparkaka( som jag glömde äggen i, därav barasmulor😂) fudge, rockyroadgodis, Mozartkulor och wienernougat! Lovengs var förbi på fika och fick smaka lite nybakt! 
Efteråt tog jag en lång trask med yager i regnet, vi hade det riktigt mysigt❤️
Nu är det soffhäng å torpederna!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0