Mitt fjärde sm-guld!!!



Landat i verkligheten igen.... Känns fantastiskt bra att ha vunnit mitt fjärde sm i rad, happycake Lixom :-) och nu längtar jag efter att plocka hem ett vm-guld i Malaysia i vår!!!
Vill tacka Pållan för en riktigt rolig match, jag återfann min matchglädje som jag inte haft på länge... Inte bara clinchmala utan faktiskt slåss, kändes underbart!
Jag är fantastisk tacksam och glad över mina duktiga klubbkamrater som gjorde grymma matcher, tränarna och Helsingborgs Muaythai som stöttar oss-tack!

Att vara iväg på sm eller stora tävlingar över lag är alltid så fantastiskt, träffa alla underbara thaiboxare från hela avlånga Sverige, ren glädje! Jag älskar det! 
Men hur underbart det än är med hotellfrulle, match, å annan lyx är det underbart att komma hem igen till hembakta knäckebröd, yager och min säng!! 

Jag startade veckan med akupunktur hos sjukgymnasten-aj, det gjorde ont idag, nu blir det en veckas vila för att få ordning på ryggen, bara promenader!

Stort tack till mina sponsorer mmsports och ds trademark!!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0