En sista dag på langkawi



Sista dagen på langkawi har bestått av lite gymträning(har hållt igång med löpning/gym varannan dag efter matchen), frulle, sista shopping, strandhäng, poolhäng och avresa. Hejdå langkawi, vi kanske ses igen!
Ska bli sjukt skönt att komma hem till min pluppis, Pippi, svensk mat, och rutiner med klienter och träning!!!

När man åker ut tidigt i en turnering får man mycket tid att reflektera över saker och ting. Jag har kommit fram till många små saker jag skulle kunna göra bättre och har lite olika idéer men jag har valt att inte säga något till Stefan än, jag vill prata om det hemma i lugn och ro så man hinner landa lite i allt först.
Men den viktigaste läxan jag lärt mig är nog ändå att man inte får glömma vägen.....ha ögonen på målet men glöm inte vägen, den kan vara både hård och kantig. Jag var så inställd på mitt guld och finalmatchen och vem jag skulle få möta då att jag tappade respekten för fransyskan redan innan matchen, hon var bara någon jag skulle ta mig förbi, och därför blev jag chockad......man måste ta en match i taget, en dag i sänder, det vet jag ju egentligen....besviken på mig själv till Max!!!
Men nu blir det nya tag, nya idéer och nya mål!
Vi ses i ringen :-)
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0