Hemma ❤

Det är så fantastiskt skönt att vara hemma igen. Inte för att vi inte har haft det bra, fint väder, najs hotell, härliga lagkamrater, bad, mat, shopping..... Men alla som har åkt ut på turneringens första dag vet nog hur det känns, man vill bara hem och lägga sig under en sten.....

Det var underbart att hämta hem den glada fishunden, promenera i ett härligt, regnigt men vårgrönt Helsingborg, prata med alla fina vänner och familj, träffa pippilotten, sova i sin egen säng!
Jag somnade redan vid åtta igår, lite jetlaggad efter hemresan.
Spenderade eftermiddagen med att packa upp, tvätta, laga mat och bara vara.

Idag har jag suttit med kostscheman, bokat möten och promenerat. Ska iväg och rida i eftermiddag, försöker alltid passa på att göra annat när jag inte måste träna Thai, hästarna är ju som balsam för själen och jag älskar att vara k stallet, det ger lixom inre ro❤

På torsdag åker jag till Göteborg för en date med min revisor, träffa några födelsedagsbarn och nykläckta bebisar.

Vi ses
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0