Att vara sjuk



När man ligger mitt i matchladd Är sååå tråkigt, men det är bara att bita i det sura och vila!!! Det är bara dumt att försöka panikträna ändå. 
Men imorgon borde jag vara fit for fight igen :-) 
Idag var jag baksugen Och satte igång med att vispa ihop varm proteinchoklad, bara vispa 2,5dl lättmjölk, 2msk whey 100 choklad, 1msk kakao och lite agaviesirap i en kastrull. Hur gott som helst!!!

Mina proteintrufflar är inspirerade från proteinpow fast i min egen tappning. Gjorde en sats med:
1dl kokosmjölk
1dl casein 100 choklad
0,5dl kokos
0,5 dl jordnötssmör crunchy
Lite agaviesirap 
2rutor 70% choklad med havssalt finhackat
Blanda allt å rulla till små bollar, smält choklad och doppa bollarna, ställ in i kyl för å stelna. 

Dom andra hade jag:
1dl kokosmjölk
1dl casein
0,5dl mandelmjöl
3msk kakao
2,5 msk kokosfett
2 msk sukrin gold

Doppade dom i en blandning ac chilichoklad och apelsinchoklad. Sjukt mumsigt :-)

Tigerkakan är gjord på:
2dl whey 100 vanilj
1/2 st mosad banan
4 msk sukrin gold 
1,5 tsk bakpulver
0,5tsk vaniljpulver
3dl havregryn mixade till mjöl 
2dl kokosmjölk
2st ägg 

Dela smeten i två bunkar, lägg 2msk kakao i en å resten av bananen i den andra, häll i smord å bröad form å ställ in i ugn på 175 grader ca 20-25 minuter.

Ha en skön söndag❤️ 
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0