Bryter tystnaden...

Så nu bryter jag tystnaden efter matchen. Finns egentligen inte så mycket att säga, tycker Maria Lobo var grym och vann helt rättvist, hatten av för henne!

Det jag kan säga är att jag tyckte det var stor skillnad att fightas i 54kg, helt plötsligt har mina tekniker inte så mycket verkan, jag är van vid att vara stark och få reaktion på det jag gör men Maria kändes stabil och jag blev oerhört frustrerad!
Vilade en vecka och laddade om batterierna för nu är det dags för nytt!
Nästa fredag åker jag till Thailand för träning en vecka och sedan vidare mot Vietnam för en thaiboxnings-turnering i 54kg.
Ska bli hur kul som helat och jag känner mig laddad!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0