Min nya idol!

Igår kändes det lite bättre, men det går i vågor och ibland känner man sig lite ledsen iallfall.
Igår skulle jag sluta thaiboxas och bli fet men efter att ha skrikit mig nästintill hes på Lina Länsbergs semifinal (vs Sarah Langwegen, Danmark) så är jag helt på bananen igen!!!
Lina visade ett sant fighter-hjärta och slogs i krig i fyra ronder, vilken underbar seger, idag är det final och jag laddar med lite korsord på rummet!!! Gooooo Lina!!!

Morgonen startade med en jogg i 45min med Madde-muffin. Sen efterlängtat möte med föräldrar och frukost.
Vi tog en walkabout med päronen i sol och tittade på omgivningarna, härligt!

//Jo



Kommentarer
NinaKatarina

Så är det, bryt ihop och kom igen !!

Svar: haha, jaa det är sant!!!
Muaythaiforlife

2012-09-12 @ 13:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0