Förnedring

Eftermiddagsträningen igår kändes bra, lite ont i vissa rörelser men helt ok. Blev mitsar med Liam-han är grym, 200 av varje knän/stoppsparkar på säck och långrond clinch, avslut med magövningar!

Kvällen spenderades på khaosan med aussiegänget, padthai, massage och bananapancake :-)

Har kommit på att jag aldrig blir riktigt nöjd med massagen här sen jag gick min massageutbildning, känns som dem mest kladdar i blindo :P men alltid trevligt med lite avkoppling!

Har precis avverkat morgonens thaipass efter att ha fått en god nattsömn!
Egentligen börjar det sex med löpning men eftersom det regnade så börjar det 6,30 med hopprep, det var jag och två till på mattan , 6,30 sen droppade det in folk efter sju, så jag värmde upp i fn timma-rätt långrandigt....sen blev det 3*5min säck valfritt, sparringövningar 4*5min där jag blev förnedrad av thaipojkarna och mest ville gråta(ok jag grät en skvätt efteråt i mitt rum) sen var det knän på säck i 5 min, teeps i 3min och avslut med 60vänster & 60 högersparkar+mage!!

Frukost och nu ligger jag död i sängen!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0