Diplomerad massör

 
Hjälp vad tiden går, det har varit mycket det senaste två veckorna med jobb och massagekurs.
Men igår var tentadagen här......och det gick jättebra, så nu är jag diplomerad massör  *wiii*!!!
Välkommen alla gamla och nya kunder att boka in er!!
 
Det har varit roligt att gå på massagekurs och vi har varit en mysig liten klass, men träningen och kunder har varit lite lidande så det ska ändå bli skönt att vara tillbaka i verkligheten.
 
Idag har jag massa jobb att ta igen, och det passar bra med lite mindre kunder under dagen.
Har precis laddat med laktosfri yoghurt och hemmagjord banan/jordnötssmörsmusli *nomnom* blir lite träningen för egen del lite senare.
 
Häromdagen bakade jag fantastiskt goda inte så nyttiga muffins till mina kursare, himmelskröra-muffins:
Blanda ihop.
4msk kakao
1dl saltade jordnötter
1,5dl minimarshmallows (jag klippte stora till mindre bitar)
1dl socker
1dl vetemjöl
1tsk bakpulver
150g smält smör
2st ägg
 
Grädda i ugnen på 150grader 15-20min.
 
Nu måste jag jobba!!!
Glöm inte boka massage och/eller träning =)
 
Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0