Fri massage?

Jaha, men då sätter jag mig ner igen för att skriva ett blogginlägg....sist försvann allt i cyberrymden och jag var löjligt irriterad och upprörd efter att ha skrivit ett lång inlägg.....men, men, så äre!!
 
Imorse när jag gick ut med hunden vid 4,30 längtade jag efter mössor och vantar, ska raka vägen hem sen och plocka upp dem!
 
Igår var en typiskt obra dag.....började med att jag försov mig, hann inte traska yager (stefan jobbade sån tur va hemifrån och kunde ta hand om det), ont i ryggen hos sjukgymnasten, stressade till jobb, glömde massa saker, hann inte med allt på jobbet, missade kvällens träningspass, stressade och var på födelsedagsmiddag för fina Sissi <3 (det var den bra delen av dagen).
Idag känner jag mig svullen....säkert pga av all utebliven  motion igår, men....gör om, gör rätt, idag ska det jobbas, tränas och slitas!!!
 
Är inne i en svacka just nu känner jag, motivationen går upp och ner från dag till dag....typiskt då jag håller på med uppladdning inför combat games..... :( vissa dagar vill jag bara äta choklad och ligga under täcket.....men som elitidrottare i viktklasser kan man inte alltid göra det, annars förespråkar jag att man ska lyssna på sin kropp, det är bara det att jag inte har tid med det inför största thaiboxningstävlingen ever för mig!
 
Men idag känns det än så länge bra, promenerat, haft lektion, dricker the och jobbar med administrativa saker just nu.
 
Imorgon-onsdag har jag bara några saker inbokade på morgonen så jag tänkte att jag ska ägna mig åt att öva massage, jag skulle behöva några frivilliga försökskaniner som vill ha lite knådning, det är på dagen mellan 10-16 som jag har tid, är ni intresserad släng ett mess, ring eller inboxa på fb/mail!
 
puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0